17-21 Haziran 2026 tarihleri arasında Romanya’nın Cluj-Napoca kentinde düzenlenen 21 Yaş Altı Avrupa Masa Tenisi Şampiyonası sona erdi.
Henüz 14 yaşında olmasına rağmen 21 Yaş Altı kategorisinde mücadele eden milli sporcumuz Görkem Öçal, İtalyan sporcu Danilo Faso ile birlikte yer aldığı Çift Erkekler kategorisinde sergilediği başarılı performansla finale yükselme başarısı gösterdi.
Final müsabakasında Alman rakiplerine 3-1 mağlup olan Görkem Öçal ve partneri Danilo Faso, şampiyonayı Avrupa ikincisi olarak tamamlayarak gümüş madalyanın sahibi oldu.
Yaşının çok üzerinde bir kategoride mücadele ederek Avrupa ikinciliğine ulaşan Görkem Öçal, elde ettiği bu sonuçla hem Türk masa tenisinin geleceği adına önemli bir umut kaynağı olmuş hem de uluslararası arenada ülkemizi başarıyla temsil etmiştir.
Bu madalya aynı zamanda Türk masa tenisinin 21 Yaş Altı Avrupa Şampiyonaları tarihindeki önemli başarılarından biri olarak kayıtlara geçti. Milli takımımız, 2018 yılında İbrahim Gündüz ve Talha Yiğenler ile Çift Erkekler kategorisinde Avrupa Şampiyonluğu elde etmiş; Görkem Öçal'ın kazandığı bu gümüş madalya ise Türk masa tenisinin U21 seviyesindeki uluslararası başarı geleneğinin devam ettiğini bir kez daha göstermiştir.
Milli sporcumuz Görkem Öçal’ı, antrenörü Gökmen Öçal’ı ve bu başarıda emeği bulunan herkesi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.